Wellness Vision

V dnešní uspěchané době plné stresu a nedostatku času se wellness centra stávají stále oblíbenější součástí ubytovacích zařízení. Lidé již nehledají pouhé ubytování, ale požadují i další služby. Pokud vlastníte hotel či penzion, investice do komerčního wellness tak může výrazně zvýšit atraktivitu vašeho podniku a přilákat nové zákazníky.

Přečtěte si 5 hlavních výhod, které vám může komerční wellness přinést a jakými kroky můžete zlepšit zážitek vašich hostů. Protože kvalitní ubytování je především o zážitcích.

1. Zvýšení konkurenceschopnosti

Wellness centrum je skvělý způsob, jak se odlišíte od své konkurence. Většina moderních hotelů a penzionů standardně nabízí základní služby jako jsou pohodlné pokoje a kvalitní stravování.

To je dnes už norma.

Přidáním wellness služeb, jako jsou sauny, vířivky, parní lázně, infrakabiny, bazén a další atrakce, nabídnete svým hostům něco navíc.

A to může rozhodnout, že si klient raději vybere pro svoji dovolenou či ubytování právě váš podnik.

Bude-li wellness kvalitní a správně navržené, stane se váš hotel či penzion vyhledávaným místem pro relaxaci a regeneraci.

Navíc můžete hosty mimo sezónu lákat i na tzv. wellness víkendy – krátkodobé ubytování s možností využití wellness.

Wellness budou vaši hosté milovat

2. Oslovení nového segmentu zákazníků

Wellness služby dokáží oslovit širokou škálu klientů.

Od jednotlivců, kteří hledají únik od každodenního stresu a chtějí si jednoduše odpočinout, přes páry, které chtějí strávit romantický víkend, až po firemní klientelu hledající místo pro teambuildingové aktivity.

Investice do kvalitního wellness centra může přilákat nový segment zákazníků, který byste jinak oslovit nedokázali. A zvýšit obsazenost vašeho zařízení je to, co pravděpodobně chcete.

Pořidte svým hostům veřejné wellness

3. Vyšší spokojenost a loajalita hostů

Nabídka dobře zvolených wellness atrakcí může výrazně zvýšit spokojenost vašich hostů. Relaxační procedury a možnost pohodlného odpočinku vaše hosty zbaví stresu a napětí a pomohou jim cítit se spokojeně a uvolněně.

A spokojení hosté se k vám s větší pravděpodobností vrátí nebo vás doporučí svým známým.

Což přináší dlouhodobý přínos pro váš hotel či penzion.

Veřejné wellness je velmi oblíbené

4. Větší průměrná útrata na hosta

Hotelové wellness znamená dobrou příležitost pro zvýšení příjmů. Hosté jsou ochotni zaplatit více za služby, které jim přinášejí vyšší hodnotu, dobrý pocit a zpříjemní jim pobyt.

Kromě standardního ubytování tak můžete nabízet balíčky, které zahrnují různé wellness procedury.

Tím automaticky zvýšíte i průměrnou částku, kterou u vás hosté utratí.

Nechte hosty hýčkat ve vašem veřejném wellness

5. Dlouhodobý přínos pro zdraví a pohodu hostů

Všichni se určitě shodneme na tom, že wellness služby mají pozitivní vliv na zdraví a celkovou pohodu.

Pravidelné návštěvy sauny, vířivky či parní lázně přispívají k lepšímu krevnímu oběhu, detoxikaci těla, snížení stresu a celkově posilují imunitní systém.

Tím, že nabídnete svým hostům tyto benefity, přispějete k jejich celkové pohodě a zdraví, což je hodnota, kterou určitě ocení. Byť třeba jen podvědomě.

Veřejné wellness pro relaxaci

Jak začít?

Pokud uvažujete o vybudování wellness centra ve vašem hotelu či penzionu, zde je několik základních kroků, které vám mohou pomoci:

1. Analýza potřeb a preferencí hostů:

Zjistěte, jaké služby vaši hosté ocení nejvíce. Zda preferují klasickou finskou saunu nebo raději infrasaunu atd. To můžete udělat pomocí dotazníků nebo rozhovorů.

2. Plánování a design:

My ve WellnessVision máme zkušenosti s plánováním, navrhováním a stavbou malých i velkých wellness celků. Profesionální návrh zajistí, že vaše wellness bude nejen funkční ale i esteticky zajímavé, přitažlivé a energeticky nenáročné.

3. Kvalitní vybavení:

Investujte do kvalitního vybavení a špičkové technologie. Dlouhodobě se vám vyplatí vyšší počáteční investice, která není tak náročná na provoz či servis a zároveň přinese větší spokojenost a bezpečnost hostů.

4. Školení personálu:

Kvalitní služby nutně potřebují řádně proškolený personál. Zajistěte, aby vaši zaměstnanci byli nejen odborně vyškoleni, ale také uměli poskytovat prvotřídní péči na očekávané úrovni.

5. Marketing a propagace:

Nezapomeňte na efektivní marketing a propagaci vašich wellness služeb. Využijte sociální sítě, webové stránky a speciální nabídky, abyste přilákali nové zákazníky.

Veřejné wellness si hosté oblíbí

Pokud máte zájem o více informací nebo chcete konzultovat možnosti řešení wellness centra ve vašem hotelu či penzionu, kontaktujte nás.

Rádi vám poradíme a pomůžeme vytvořit ideální wellness pro váš podnik a záměr.

Pro začátek se také můžete podívat na několik našich referencí veřejných wellness.

CHCI WELLNESS SNŮ
Od dokonalé relaxace
vás dělí už jen jeden krok.

Kontaktujte nás a realizujte s námi své sny!

#

+420 257 327 220

#

Františka Diviše 1275/1a
Uhříněves, Praha 10